Asiakaspalautus

Jos tilausta tehdessä jokin asia mietityttää, pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluun ennen tilauksen tekemistä. Annamme tarvittaessa lisätietoja tuotteista, mikä helpottaa ostopäätöksen tekemistä. Kuluttaja-asiakkaalla on kuitenkin aina oikeus perua kauppa verkkokauppaostoksissa.

Palautuslomake

Jokainen toimitus sisältää lähetyslistan, jonka toisella puolella on palautuslomake. Pyydämme täyttämään lomakkeen huolellisesti ja liittämään sen palautuksen mukaan. Tulosta palautuslomake

Palautuksen syy

Muistathan kirjata lomakkeeseen palautuksen syyn. Tämä auttaa meitä palvelemaan jatkossa paremmin asiakkaitamme. Kirjaa myös mahdolliset muut terveiset.

Palautuksen lähettäminen

Pyydämme pakkaamaan tuotteet alkuperäisiin pakkauksiin ja lähettämään ne lomakkeen ohjeen mukaisesti osoitteeseen:

Valava Oy
Yrjänäisenranta 18
90650 Oulu

Palautuksen voi toimittaa myös suoraan henkilökohtaisesti ko. osoitteeseen. Toimittamisesta on aina syytä sopia erikseen. Palautuslähetyksistä syntyneistä kustannuksista vastaa asiakas.

Palvelutuotteet

Palvelutuotteet ovat toimitusmyyntituotteita, joilla ei ole palautus- ja vaihto-oikeutta. Palvelutuotteiden kohdalla on linkki lomakkeeseen, jolla voi tiedustella tuotetta. Palvelutuotteet ovat tuotteita, joita ei voi klikata ostoskoriin.